Trener personalny - Krzysztof Blank

Chcesz pozbyć się tkanki tłuszczowej, zbudować mięśnie, a może mieć smukłą sylwetkę? Pomogę spełnić Twoje marzenia.
Zagadnienia: trener personalny, trening indywidualny, cardio, dietetyka, modelowanie sylwetki, przygotowanie do testów sprawnościowych, budowanie masy mięśniowej. Jak zacząć? Co brać pod uwagę? W jaki sposób spalić najwięcej kalorii? Kiedy biegać - przed, czy po treningu siłowym, a może w osobnej sesji? Jeśli nasza kondycja pozostawia wiele do życzenia, mamy problem z przebiegnięciem krótkiego odcinka i łapie nas zadyszka, to jak zacząć, aby poprawić swoją wytrzymałość? Kiedy biegać - przed, czy po treningu siłowym, a może w osobnej sesji? Wspomniano wcześniej o treningu siłowym. Jest on ważnym elementem, jeśli chcemy osiągnąć wymarzoną sylwetkę bez zbędnego tłuszczu, zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn. Energia, którą pobieramy na treningu najpierw czerpana jest z węglowodanów, a po ok. 30 min. dopiero z tłuszczów. Dlatego zmieniając kolejność, nie spalimy takiej ilości kalorii, a także będziemy mieć mniej siły do podnoszenia ciężarów oraz nasz mózg z powodu braku węglowodanów będzie mniej skoncentrowany, zaś przy treningu siłowym potrzebujemy maksymalnego skupienia. Jeśli Twoim celem jest spalenie tkanki tłuszczowej, a chcesz biegać tylko na treningu, to Twój wysiłek na bieżni powinien trwać odpowiednio długo i nawet dłużej niż ćwiczyłbyś na siłowni, a potem biegał. Dlatego nie bój się treningu siłowego, a także systemetycznie biegaj. Połączenie tego typu działań sprawi, że spadnie Ci waga, a także wysmukli się ciało. Nie zwlekaj, trenuj! Poczujesz się lepiej w swoim nowym ciele. Zapraszam do POP GYM w celu konsultacji, rozpisania planu treningowego oraz do treningów personalnych.

  • ,